
Op de laatste twee shortlists van het Cannes Lions Festival prijkt slechts één Nederlandse bureau. J. Walter Thomson Amsterdam is met 'School for Justice' genomineerd voor een Titanium Leeuw. Eerder deze week won 'School for Justice' al een Gouden Leeuw in de categorie Direct.
De Titanium Leeuw is bedoeld om 'game-changers' te eren, zoals de Cannes-organisatie het formuleert. Om in aanmerking te komen voor een Titanium Leeuw moet een campagne nieuwe wegen inslaan, grensverleggend zijn en nieuwe horizonten openen voor de communicatie-industrie.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDe winnaars worden zaterdagavond, de slotdag van Cannes Lions 2017, bekendgemaakt, tegelijk met de winnaars in de categorieën Film en Integrated. In die laatste categorie zijn geen Nederlandse inzendingen genomineerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee