Overslaan en naar de inhoud gaan

Rogier Mulder start #VERDER!

Rogier Mulder, uitgeefmanager Adfo Groep, treedt per 1 januari uit dienst bij Adfo Groep en begint #VERDER!. Adfo Groep Events maakt bekend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met ! helpt Mulder organisaties & merken om samen ‘slimme’ business concepten te bedenken en te implementeren rondom kennis en expertise, met als doel meer zakelijk rendement en meer leads te behalen.

related partner content for mobile comes here

Mulder: 'Na ruim 10 jaar met veel plezier in diverse uitgeefrollen, en de laatste vier jaar als uitgeefmanager binnen Adfo Groep te hebben gewerkt, is het een mooi moment voor mij om een al langer gekoesterde wens om te gaan ondernemen en mijn horizon te verbreden waar te maken.'

Adfo Groep brengt per 1 januari 2014 een groot deel van haar commerciële event activiteiten onder bij het nieuwe bedrijf van Mulder en bij PINO Evenementen en Congressen. PINO/! neemt de komende twee jaar de exploitatie en organisatie van een aantal events onder de Adfo Groep vlag op zich. Het gaat om bestaande concepten als de ‘breaks’, het Communicatie Congres en de iChange events, aangevuld met (ver)nieuw(d)e producties. Daarnaast zal er vanuit de samenwerking een verbeterde invulling van het MARCOM-concept georganiseerd worden.

Willem Sijthoff Adfo Groep: 'De afgelopen anderhalf jaar hebben wij met Adfo Groep al een flinke slag geslagen in de professionalisering van onze eventtak. Om hier een volgende stap in efficiëntie en kwaliteit te maken, is dit voor ons een logische keuze.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in