Overslaan en naar de inhoud gaan

Piloten en stewardessen van Transavia aan de Snapchat

Transavia was al actief op Facebook, Twitter, WhatsApp, Instagram en LinkedIn en daar komt nu Snapchat bij.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Transavia breidt zijn socialmediaportfolio deze week uit met Snapchat. Via dit medium deelt de airline live beelden van achter de schermen met haar volgers onder de naam ‘TransaviaSnap’. De content op Snapchat wordt direct geplaatst door cabinepersoneel en piloten zelf. Elke week neemt een andere werknemer het kanaal over.

related partner content for mobile comes here

Transavia claimt dat het één van de eerste Europese airlines is die Snapchat gebruikt. &;Dit is in lijn met onze ambitie Transavia om de meest digitale en toegankelijke luchtvaartmaatschappij van Europa te worden, waarbij transparantie een belangrijke rol speelt.&;

Paul de Raad, hoofd Marketing & eCommerce van Transavia vult aan: &;We zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om de relatie met onze klanten verder te versterken. Snapchat maakt het mogelijk om onze klanten direct Transavia te laten ervaren door de ogen van onze vliegende collega’s. Naast de introductie van WhatsApp en onze recente samenwerking met TripAdvisor is dit een interessante toevoeging aan ons social media portfolio.&;

Transavia is al actief op Facebook, Twitter, WhatsApp, Instagram en LinkedIn. Transavia: &;We bereiken wekelijks meer dan 4 miljoen mensen via Facebook alleen.&; Volgens de luchtvaartmaatschappij belooft de toevoeging van Snapchat  waardevol te zijn &;gezien de groeiende populariteit van dit sociale medium&;.

Het aantal Nederlanders in de leeftijdscategorie 30-39 jaar dat Snapchat op zijn smartphone heeft geïnstalleerd groeit sterk. Een jaar geleden ging het om 4 procent, nu heeft 14 procent van die doelgroep het &;spookje&; op zijn smartphone. (Bron: Telecompaper)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in