Overslaan en naar de inhoud gaan

Patrick Molleman leidt Omnicom Media Group Nederland

Hij volgt Roel van den Borne per direct op.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat meldt regiobaas Colin Gottlieb. &;In deze tijd van verandering en disruptie hebben we een leider nodig die goed kan omgaan met complexe vraagstukken. Patrick is daarvoor de aangewezen persoon.&;

Molleman was de afgelopen tien jaar al werkzaam bij OMG Netherlands, eerst bij OMD waar hij klanten onder zich had als McDonald’s, Essent en Nissan. Sinds 2012 is hij managing director bij zusterbureau PHD. Dat won onlangs nog het prestigieuze Rabobank-account. Molleman zat al in het managementteam van OMG.

Molleman zegt vereerd te zijn de rol van CEO te mogen gaan vervullen. &;Omnicom Media Group groeit wereldwijd hard door een data- en tech gedreven marketingbenadering. Lokaal heeft zich dat vertaald in winst van het Rabobank account. We hebben nu de juiste mensen, producten en processen om ook in Nederland een leidende rol te gaan spelen.&;

Roel van den Borne
Molleman is de opvolger van Roel van den Borne die&;in goed overleg&; vertrok. Van den Borne was ruim een jaar werkzaam in die functie.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in