Ogilvy & Mather maakt Pathé groots in nieuwe campagne

Maak het Groots is de eerste merkcampagne van Pathé en tevens de eerste merkcampagne in Nederland binnen de bioscoopcategorie.

‘Maak het Groots speelt in op de steeds veranderende maatschappij waarin we films kunnen kijken waar en wanneer we maar willen’, zegt Rutger Severens, Manager Marketing van Pathé Nederland. ‘Op een vluchtige en emotioneel oppervlakkige manier, terwijl er ook een alternatief is. Wanneer je film echt maximaal wilt beleven, is de bioscoop de enige keuze. Met Maak het Groots wil Pathé de filmkijker bewust maken van deze keuze.’

De commercial zal de komende maanden in alle Pathé-theaters te zien zijn, op abri’s in en rond Pathe-steden en er zal sprake zijn van online uitingen. ‘Groots is het tegenovergestelde van klein’, zegt Martijn van Marle, Chief Creative Officer van Ogilvy & Mather Amsterdam. ‘Van kleine schermen en minuscule speakertjes. Het tegenovergestelde van afleiding, onderbreking en gebrek aan aandacht. Films verdienen meer. En deze campagne vertelt dat op een grootse manier.’

Credits 

Klant: Pathé Nederland
Opdrachtgevers: Nathalie Hogendoorn, Doron Kurz, Rutger Severens
Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam
Concept: Jurriaan van Bokhoven, Jesse Ridder
Executive Creative Directors: Martijn van Marle, Peter van Rij
Design: Paul Duijser
Strategie: Marc Pieterse
Account: Mariette Hamer, Kim van Kaam, Anouk Marx
Producer: Christel Hofstee
Regie: Benny Vandendriessche / Halal
Editor: Kevin Whelan
Postproductie: De Grot
Sounddesign / muziek compositie: Haai Faai Deluxe 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie