Overslaan en naar de inhoud gaan

‘NRC is klaar voor cost per hour model, nu de markt nog’

Commercieel directeur van NRC Madelon Fortuin hoopt dat de branche snel grote stappen gaat maken met online afrekenmodellen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

NRC innoveert in de landelijke markt van nieuwsmedia en heeft daartoe de afgelopen tijd verschillende stappen gemaakt. Madelon Fortuin: ‘Consumenten maken gebruik van media als ze er behoefte aan hebben en dus als er voor hen relevantie is. Het bestaansrecht van NRC is duiding geven aan een complexer wordende wereld, niet alleen de vraag beantwoorden “wát”, maar ook “waarom?” zodat de lezer zijn eigen mening kan bepalen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in