Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Revu, Panorama & Playboy naar Pijper Media

Sanoma Media Netherlands verkoopt het cluster Mannen aan de Groningse uitgever.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de verkoop van deze titels en de bijbehorende digitale activiteiten gaan de ruim 20 medewerkers met de titels mee naar Pijper Media.

De uitgever vestigt de drie titels in Amsterdam.

Naar verwachting is de overgang van de betreffende titels in het najaar van 2014 volledig gerealiseerd.

Pijper Media geeft titels uit op het gebied van sport, lifestyle, gastronomie en toerisme. Voorbeelden zijn o.a. Wieler Revue, Noorderland, Lekker 500, Nautique, Surfmagazine en Lonely Planet. Naast de uitgeverij heeft Pijper Media ook een full service rotatiedrukkerij met een landelijke focus. Alle magazines worden in eigen huis geproduceerd.

Sanoma verkocht eerder al Wieler Revue en de restaurantgids Lekker 500 aan Pijper Media.

Sanoma Media Netherlands kondigde op 31 oktober 2013 een printportfolio rationalisatie aan.

Er werden 17 focusmerken benoemd die verder uitgebouwd worden door uitbreiding van het digitale aanbod, e-commerce, via events en door een nauwere samenwerking met SBS.

In april zette Adformatie op een rijtje

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in