Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse creatieven openen strandclub tijdens Cannes Lions Festival

Embassy of Dutch Creativity gaat voor de derde keer op handelsmissie
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Embassy of Dutch Creativity opent dit jaar een eigen club aan het strand tijdens het Cannes Lions Festival. Van 17 tot en met 24 juni zijn er bijeenkomsten, activiteiten en feesten om Nederlandse creativiteit te promoten.

related partner content for mobile comes here

Handelsmissie

Het is de derde keer dat deze ambassadeurs op handelsmissie gaan naar het internationale reclamefestival. De Embassy of Dutch Creativity bestaat uit de verenigingen ADCN, Dutch Digital Agencies, IAA Nederland, Orange Lions, Dutch Digital Design en VEA.

Representanten

Vorig jaar namen zij veertig bureaus mee op handelsmissie naar Cannes. Deze bedrijven waren geselecteerd als ‘beste representanten van de Nederlandse creativiteit’. In totaal kwamen vorig jaar zo’n 150 internationale gasten op het Nederlandse initiatief in Cannes af.

Verbinden en promoten

Ook dit jaar is de missie om Nederlandse partijen te verbinden aan internationale partners, talenten en media. De organisatie wil Nederland en de stad Amsterdam promoten als dé plek voor talent, partners en creatieve business.

Voordeel eigen clubhuis

De nieuwe locatie maakt toegang eenvoudiger en geeft de organisatie meer mogelijkheden en vrijheid om het programma vorm te geven. Annemieke Deering (DDA): ‘Dankzij deze eigen locatie hebben we de uitstraling die we zoeken. Tegelijk is het een plek waar echt iedereen terecht kan: Nederlandse partners, bureaus en eventorganisatoren.’

Programma

Er zijn dagelijks inhoudelijke sessies en ook andere Nederlandse initiatieven kunnen terecht op de locatie. Zo is er dinsdag de Jonge Honden party. Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design): ‘Als organisaties en bureaus de handen ineen slaan zijn er geweldige dingen mogelijk. We zijn ervan overtuigd dat we alleen impact met Nederland kunnen maken als we echt samen optrekken.’

Oproep tot aanmelding

Als je zelf ook van plan bent iets te organiseren tijdens het festival of je wilt aansluiten als ambassadeur of partner, kun je contact opnemen (liefst voor eind deze week) via:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in