Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse baby's stelen show in tweede Coca-Cola film Ogilvy & Mather Amsterdam

'Did we forget the first thing we learned?' vraagt Coca-Cola in 'Choose to Smile'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de film zijn tientallen Nederlandse baby&;s en peuters (schater)lachend te zien. De commercial laat een liedje horen dat gaat over het feit dat lachen één van de eerste dingen is die baby&;s leren. De vraag van Coca-Cola: &;did we forget the first thing we learned?&;.

De film is inmiddels op alle platformen samen drie miljoen keer bekeken, aldus Ogilvy.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: Ogilvy & Mather Amsterdam
Chief Creative Officer: Darre van Dijk
Copywriter: Jesse Ridder
Art director: Jurriaan van Bokhoven  
Agency producer: Pirke Bergsma
Client Service Director: Annelouk Kriele
Agency editors: Juriaan van Berkel, Mees Ubachs
Production company: Czar
Director: Marleen Jonkman
Executive producer: Karlijn Paardekoper
Producer: Sophie Hendriks
Researcher: Fem Verbeek
DoP: Martijn van Broekhuizen
Editor: Jelmar Hoekstra / Pieter Bokhorst (Ogilvy Amsterdam)
Colourist Lourens Orij (Crabsalad)
Sound engineer: Wouter Veersema (Park Studio)
Singer: Huib Koch (Ogilvy Amsterdam)
Client: Caroline Yates, Leonardo O’Grady (The Coca-Cola Company)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in