
Het is de tweede commercial van dit jaar in de Choose Happiness-campagne.
In de film zijn tientallen Nederlandse baby's en peuters (schater)lachend te zien. De commercial laat een liedje horen dat gaat over het feit dat lachen één van de eerste dingen is die baby's leren. De vraag van Coca-Cola: 'did we forget the first thing we learned?'.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandDe film is inmiddels op alle platformen samen drie miljoen keer bekeken, aldus Ogilvy.
Choose to Smile
Choose to Smile – Behind the Scenes
Credits
Agency: Ogilvy & Mather Amsterdam
Chief Creative Officer: Darre van Dijk
Copywriter: Jesse Ridder
Art director: Jurriaan van Bokhoven
Agency producer: Pirke Bergsma
Client Service Director: Annelouk Kriele
Agency editors: Juriaan van Berkel, Mees Ubachs
Production company: Czar
Director: Marleen Jonkman
Executive producer: Karlijn Paardekoper
Producer: Sophie Hendriks
Researcher: Fem Verbeek
DoP: Martijn van Broekhuizen
Editor: Jelmar Hoekstra / Pieter Bokhorst (Ogilvy Amsterdam)
Colourist Lourens Orij (Crabsalad)
Sound engineer: Wouter Veersema (Park Studio)
Singer: Huib Koch (Ogilvy Amsterdam)
Client: Caroline Yates, Leonardo O’Grady (The Coca-Cola Company)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee