
De nieuwe voorjaarscampagne van Hornbach is gericht op aanpakken. De retailer beschrijft het als volgt: 'Een oproep de lentekriebels om te zetten in daden. Vanuit niets bouwen naar iets. Terug naar de oorsprong. Toen vakmanschap nog centraal stond. Zoals met klussen. De mens en het materiaal. Samen één. Vol passie en wilskracht van niks naar alles. In elke vezel het leven voelen.'
We zien in de commercial, gemaakt door het Duitse Heimat Berlin, een man naakt door de natuur rennen, alsof hij ér volledig één mee is, en een sprong in het diepe wagen.
Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach: 'Dit is een campagne die de identiteit van Hornbach beslist dekt. Want wanneer je vol overgave een nieuw project induikt en dit met enthousiasme en bezieling doet, ontstaan de mooiste dingen. Eigenhandig met ruw materiaal een project succesvol voltooien. Dat gevoel, die voldoening. Dát is de essentie.'
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeJe leeft. Weet je Nog? | HORNBACH reclame
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee