Overslaan en naar de inhoud gaan

Monuta stelt 'bijzonder afscheid' centraal in nieuwe campagne

N=5 is verantwoordelijk voor deze Monuta-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Een afscheid wanneer men het leven laat. Niet veel mensen hebben daar al over nagedacht, stelt Monuta. Daarom komt de uitvaartonderneming met een nieuwe campagne om mensen bewuster te maken van dit afscheid.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe campagne staat het afscheid van een dierbare centraal, maar ook om het koesteren van herinneringen, zodat de overledene als het ware altijd in leven blijft. In de campagne is te zien hoe vrienden samen een weekend doorbrengen. Dit weekend blijkt een dierbaar moment te zijn, omdat een van de vrienden zal te komen overlijden.

N=5 is verantwoordelijk voor deze campagne en hierbij is samengewerkt met regisseur Bram Schouw. Hij maakte deze zomer zijn debuut in de Nederlandse bioscopen met de speelfilm Broers. Naast de commercial is de campagne uitgerold via online en social media. Hier vertellen nabestaanden over de herinneringen die ze hebben aan de overleden naasten.

‘Met deze campagne willen we mensen bewegen om stil te staan bij het afscheid. Je hiervan bewust zijn kan de laatste periode van het leven juist heel waardevol maken’, zegt Henrieke van Dam, brand manager bij Monuta.

Credits


Klant: Monuta
Bureau: N=5
Creatie: Bart Kooij, Thomas Reinhold
Strategie: Joris Gruiters
Account: Judith Lavalette, Leonie van der Mark, Vera van Dam
Productie N=5: Lotte de Rooij
Traffic: Irmgard van de Weele
Productiemaatschappij: Bonkers
Regisseur: Bram Schouw
DOP: Jasper Wolf
Editor: Annelien van Wijnbergen
Postproduction: Crabsalad
Geluid: The Ambassadors
Media: M2Media
Muziek: MassiveMusic
Verantwoordelijk bij klant: Yolanda Wouters, Henrieke van Dam


Regisseur: Bram Schouw
DOP: Jasper Wolf
Editor: Annelien van Wijnbergen
Postproduction: Crabsalad
Geluid: The Ambassadors
Media: M2Media
Muziek: MassiveMusic
Verantwoordelijk bij klant: Yolanda Wouters, Henrieke van Dam


Geluid: The Ambassadors
Media: M2Media
Muziek: MassiveMusic
Verantwoordelijk bij klant: Yolanda Wouters, Henrieke van Dam


Muziek: MassiveMusic
Verantwoordelijk bij klant: Yolanda Wouters, Henrieke van Dam


Verantwoordelijk bij klant: Yolanda Wouters, Henrieke van Dam

Verantwoordelijk bij klant: Yolanda Wouters, Henrieke van Dam

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in