Overslaan en naar de inhoud gaan

Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef nieuwe creatieve directie Publicis One

Ze stappen over van TBWA\.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Schreuder en Stalenhoef krijgen de verantwoordelijkheid voor de creatieve labels van Publicis One, primair op Leo Burnett en Publicis. Ook is er een directe samenwerking met DigitasLBi.

related partner content for mobile comes here

Publicis One-directielid Dirk van den Bosch zegt: 'We zijn op zoek gegaan naar een veelbekroond team dat kan omgaan met de snelle verandering in ons vak en ook de pure creativiteit voorop stelt. Daarnaast hoop je natuurlijk altijd stiekem op een dosis ondernemerschap bij onze key mensen. Mischa en Ramon hebben zich daarin allemaal ruimschoots bewezen en zijn daarnaast nieuwsgierige bruggenbouwers.'

Schreuder en Stalenhoef noemen Publicis One 'de toekomst van het vak'. 'Een plek vol triggers en innovatie, waar inspiratie van alle kanten komt. Het is heel spannend om daar een sturende creatieve rol in te gaan vervullen.'

Publicis One in Nederland


Met de benoeming van de twee krijgt Publicis One Nederland steeds meer vorm. Het werd vorig jaar gepresenteerd als 'House-of-Brands' met alle merken onder één dak. Eind vorig jaar kwam Gert Jan Timmer al over van TBWA\Neboko.

.

Eind vorig jaar kwam Gert Jan Timmer al over van TBWA\Neboko.

kwam Gert Jan Timmer al over van TBWA\Neboko.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in