Overslaan en naar de inhoud gaan

Milou Turpijn aan het roer bij Women’s Health

Uitgeverij Hearst Netherlands maakt jonge commerciële influencer hoofdredacteur bij gezondheidsblad voor vrouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De benoeming van Turpijn is op zijn minst opvallend te noemen. De dertigjarige nieuwbakken hoofdredacteur is van origine namelijk geen journalist: in het verleden was ze online strateeg bij ING, Senior Accountmanager bij het strategisch en creatief bureau van Vice en mede-oprichter van de blog Ourground.

related partner content for mobile comes here

‘We hebben heel bewust gekozen voor een nieuwe hoofdredacteur met een afwijkend profiel. Niet een persoon die al jaren in de uitgeverijbranche werkzaam is, maar iemand met online strategische kennis, die de influencerwereld kent en een merk kan bouwen’, zegt Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women’s Brands van Hearst Netherlands, over de keuze voor Turpijn. ‘Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om het magazine, maar om het gehele merk. Met Milou’s commerciële achtergrond, sportverleden en influencerprofiel is ze de ideale persoon om in deze tijd aan het roer te staan van Women’s Health.’

Milou Turpijn zelf zegt dat de afgelopen drie jaar Women’s Health is uitgegroeid tot een autoriteit binnen de health-wereld. ‘Aan mij de eer om die autoriteit verder uit te bouwen door te groeien tot hét grootste platform waar belangrijke vrouwentopics op het gebied van gezondheid, voeding en sport worden besproken’, aldus Turpijn. ‘Dit betekent dat we cross-channel vanuit het merk werken. Het magazine, de website, social media en offline events zijn de kanalen die we gaan inzetten, maar we zullen ook vaker de media opzoeken en samenwerken met belangrijke influencers’, zegt de nieuwe hoofdredacteur tot slot. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in