Overslaan en naar de inhoud gaan

Merk Delta Lloyd verdwijnt na overname NN Group

Dit was een aantal beroemde Delta Lloyd-reclames.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat werd vrijdag bekend. Aandeelhouders van de Amsterdamse verzekeraar moeten het overnamebod van NN Group nog wel goedkeuren. Met de overname moet NN Group meer schaal krijgen op de verzekeringsmarkt. De merken Ohra en BeFrank die ook onder Delta Lloyd vallen, blijven wel bestaan.

related partner content for mobile comes here

Delta Lloyd koos - begin dit jaar - na een pitch voor Lemon Scented Tea. Het was de bedoeling dat het bureau een nieuwe positionering ging neerzetten. Ook werkt de verzekeraar met en het mediabureau is UM. 

Delta Lloyd heeft een rijk reclameverleden met sterke commercials van - toen nog - TBWA\Campaign Company dat ook de pay-off &;...zeker Delta Lloyd&; bedacht. In 2006 koos Delta Lloyd voor Lowe & Draftfcb. Het was de tijd van &;Niets is zeker&; en de stem van acteur Henk van Ulsen. In 2011 keerde de verzekeraar terug bij TBWA\Neboko en werd - met de kredietcrisis in het achterhoofd - &;Kritisch op het juiste moment&; toegevoegd. 








|











;De Optimist&; -- Delta Lloyd

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in