Overslaan en naar de inhoud gaan

Martijn Jonker van Ziggo naar TMG

TMG-topman Van der Snoek: 'Jonker krijgt formeel de leiding, maar het is een duobaan met huidige communicatiedirecteur Jacqueline Hekkers
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Martijn Jonker wordt per 1 februari de nieuwe directeur corporate communicatie bij de Telegraaf Media Groep. Jonker was tot 1 januari directeur Corporate Communicatie bij Ziggo. Hij gaat de functie samen met de huidige manager communicatie Jacqueline Hekkers invullen. Volgens TMG-topman Van der Snoek, heeft Jonker &;formeel de leiding, maar komt het in de praktijk neer op een duobaan. We versterken ons communicatieteam met een hele goede professional. Hij gaat samen met Jacqueline als duo optreden. Er valt voor dit concern zoveel werk te verrichten op het gebied van in- en externe communicatie -  ze zullen samen de taken verdelen, wellicht dat Jacqueline iets meer gaat doen op het gebied van social media en intranet, maar in de praktijk zullen ze ook veel van elkaars werk doen.&;

related partner content for mobile comes here

Eerder vandaag wilde Ingo Heynen, tijdelijk belast met de woordvoering, de overstap van Jonker naar TMG in eerste instantie ‘bevestigen noch ontkennen. De reactie van TMG was opmerkelijk, omdat Ziggo er geen geheim van maakt. Een woordvoerder: ‘De overstap is hier gewoon breed bekend gemaakt.&;

Jonker werkte de afgelopen zes jaar bij het kabelbedijf. Daarvoor was hij onder meer Brand Manager en lid van het crisis communicatieteam bij Ahold. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in