Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers willen geen supermarkt meer, ze willen speciaalzaakjes

Het traditionele bureaumodel heeft z'n beste tijd gehad, aldus Freeforce en Nima.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het traditionele bureaumodel ligt onder vuur. Te duur en te log, is het argument. Of je het daar mee eens bent of niet, de full-service bureaus hebben de nodige concurrentie gekregen. Tegenwoordig zijn er veel alternatieven, van in-house agency’s en samenwerkingsverbanden tussen bureaus tot netwerkorganisaties, agentschappen, freelancers en collectieven van freelancers. De markt is duidelijk zoekende naar een nieuwe manier om creatief werk te leveren. Maar wat wil de marketeer?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in