Overslaan en naar de inhoud gaan

Mark de Jonge stapt over van Praxis naar Jump!

Het nu nog Hoofd Marketing & Communicatie bij Praxis, begon zijn carrière aan bureauzijde bij Het Reklameteam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;De enorm dynamische retailomgeving en de veranderde klantbehoeften vragen aanvullende proposities van Jump!, zowel op digitaal gebied als bij instore activatie,&; zegt Thijs Hagenberg, mede-oprichter van Jump!: &;Op het gebied van online gaat het onder meer over digital content inclusief online video’s, interactieve folders en apps. Bij instore activatie zullen bestaande klantenstromen beter worden uitgenut met vernieuwende winkelprogramma’s met als doel het verhogen van conversie en bonbedragen.&;

Hagenberg en De Jonge kennen elkaar goed. De Jonge was vanuit Praxis de afgelopen vier jaar opdrachtgever van Jump!, en na zijn studie (retail)marketing aan de UvA begon hij zijn loopbaan bij Het Reklameteam van FHV/BBDO.  Daar werkte hij samen met Hagenberg op het Albert Heijn-account.

Daarna stapte de Jonge over naar Hema om het toenmalige interne bureau aan te sturen. De afgelopen acht werkte hij in senior managementfuncties bij Halfords en Praxis (Maxeda). Bij Praxis leverde hij een belangrijke bijdrage aan de toename van de marketingeffectiviteit en de introductie van vernieuwende klantproposities. 

De Jonge: &;Ik zie Jump! als een mooie kans om mijzelf te bewijzen in een retail-gedreven bureauomgeving, binnen een netwerk van communicatieprofessionals en jonge talenten.&

Hagenberg: &;Met zijn kennis en ervaring zal Mark ervoor zorgen dat we onze klanten nog beter van dienst zijn.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in