Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Verschoor managing director Zenith Nederland

Verschoor was het afgelopen jaar COO en schuift nu door naar de hoogste positie binnen het mediabureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zijn benoeming is per direct.

Verschoor volgt in feite Linda Boks op, die vorig jaar september haar afscheid aankondigde.

Cornelie Weller, CEO Publicis One: 'Ik heb Marc leren kennen als iemand met een sterke digitale en technologische kennis en achtergrond met focus op klant(tevredenheid). Het afgelopen jaar heeft hij zich vooral ook bewezen op het neerzetten en bouwen van een sterk team en een duidelijke koers voor Zenith, inclusief de aansluiting op Publicis One.'

Marc Verschoor: 'Met veel enthousiasme en ambitie ga ik aan de slag als managing director van Zenith. Zenith is een waanzinnige organisatie met een heel sterk internationaal netwerk maar vooral ook lokaal veel talent en mogelijkheden. Daarnaast biedt het Pubicis One netwerk directe toegang tot disciplines die eerder moeilijker aan te sluiten waren. We hebben ons de afgelopen periode vooral gericht op het sterker maken van het team, de structuur en de positionering. Die facetten gaan hand in hand bij het duidelijker profileren van een organisatie. De volgorde daarvan is ook cruciaal, dus eerst beginnen met de mensen en de creatie van het juiste team.' 

related partner content for mobile comes here

Aanscherping


Verschoor zegt dat Zenith daarin 'een aantal duidelijke stappen' heeft gezet. Binnenkort maakt Zenith een aantal nieuwe benoemingen bekend.

'Met de aanscherping van Zenith’s positionering zijn we in eerste instantie onze dienstverlening op bestaande klanten aan het verbeteren', aldus Verschoor. 'Uiteraard zullen we de aankomende tijd ook actief op zoek gaan naar nieuwe klanten, waarbij onze methodiek duidelijke meerwaarde moet leveren. Onze aangescherpte ROI+ positionering is nu echt praktisch toepasbaar geworden waarbij het fundament in data en insights ligt.'


'Met de aanscherping van Zenith’s positionering zijn we in eerste instantie onze dienstverlening op bestaande klanten aan het verbeteren', aldus Verschoor. 'Uiteraard zullen we de aankomende tijd ook actief op zoek gaan naar nieuwe klanten, waarbij onze methodiek duidelijke meerwaarde moet leveren. Onze aangescherpte ROI+ positionering is nu echt praktisch toepasbaar geworden waarbij het fundament in data en insights ligt.'

'Met de aanscherping van Zenith’s positionering zijn we in eerste instantie onze dienstverlening op bestaande klanten aan het verbeteren', aldus Verschoor. 'Uiteraard zullen we de aankomende tijd ook actief op zoek gaan naar nieuwe klanten, waarbij onze methodiek duidelijke meerwaarde moet leveren. Onze aangescherpte ROI+ positionering is nu echt praktisch toepasbaar geworden waarbij het fundament in data en insights ligt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in