
Het magazine is in februari 2014 overgenomen van de Weekbladpers. Na een grondige restyling is gebleken dat zowel de lezersmarkt als de adverteerdersmarkt achterbleven, meldt de uitgever. Online gaat J/M door als opvoedplatform.
Door het opheffen van de printtitel J/M vertrekt een aantal mensen.
Phaedra Werkhoven, hoofdredacteur J/M: 'We vinden het heel jammer dat het ondanks alle inspanningen van iedereen niet gelukt is het magazine J/M te laten voortbestaan. J/M was een mooi en informatief magazine dat met hart en ziel werd gemaakt.'
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBAlex Stempels, ceo MMG: 'We gaan door met ons online platform van J/M, dat elke maand 200.000 bezoekers trekt. We zullen daarmee onze lezers en adverteerders blijven bedienen met hoogwaardige opvoeding-gerelateerde onderwerpen.'
Eerder vandaag werd bekend dat Mama Media Group een financiering heeft gekregen om verder in online te investeren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee