Overslaan en naar de inhoud gaan

Leffe viert Vol Leven met eerste Nederlandse campagne

Het Belgische abdijbier richt zich op 'bewuste genietmomenten' in een campagne van FCB Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Leffe positioneert zich als 'ultieme verrijking voor mensen die bewust kiezen voor het ervaren en genieten van kwaliteit en authenticiteit'.

related partner content for mobile comes here

Rond 'Vol Leven' zijn het komende jaar tv-commercials, retail- en horeca-activaties te zien en is er een uitgebreide online campagne.

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor positionering, concept en productie.

De betekenis van 'Vol Leven' is tweeledig. Het slaat op het product, de smaak en de rijke historie van het vroegere leven in de abdij tot aan het abdijbier wat het vandaag de dag is. Maar het slaat ook op mensen die bewust kiezen voor een mooi en vol leven, gevuld met stijlvolle en authentieke producten en smaken die dit verrijken. 

Sjors van Drie, Sr. Brand Manager Leffe: 'We willen mensen inspireren om persoonlijke genietmomenten ten volle te benutten, door te kiezen voor kwaliteit. Leffe draagt er op een smaakvolle manier aan bij om optimaal te genieten van jouw moment.'

Rustmomenten


De campagne begint met drie commercials waarin telkens iemand een moment voor zichzelf koestert en dat verrijkt met Leffe. Mensen met passie voor muziek, film of handwerk. En daarin is rust nemen heel belangrijk.

De campagne begint met drie commercials waarin telkens iemand een moment voor zichzelf koestert en dat verrijkt met Leffe. Mensen met passie voor muziek, film of handwerk. En daarin is rust nemen heel belangrijk.

Dimitri Hubregtse, Creative Lead FCB Amsterdam: 'We hebben ervoor gekozen om een campagne te maken waarin rust, tijd en koesteren centraal staat. Zo valt de campagne direct op door de stilte, de verfijning van de producten en de smaak van Leffe.'

Credits Klant: Leffe (AB InBev Nederland)
Verantwoordelijk bij klant: Sjors van Drie, Joost van de Sande, Arnaud Hanset

Bureau: FCB Amsterdam
Concept: Viet Ta Trong, Dimitri Hubregtse, Michael Kouwenhoven, Floris Hülsmann
Strategie: Micky Geesink Account: Miranda Honselaar, Laura Schilder

Producer: Marco van Prooijen
Productiebedrijf: Holy Fools
POST/VFX: Kapsalon & Crabsalad
Director: Tobias Pekelharing
D.O.P: Floris van der Lee
Producer: Frank de Kok
Editor: Brian Ent
Online / Grading: Laurens Orij
Sound: Michael Sauvage (Sauvage Sound)
Voice over: Diggy Dex |
Social Media: Isobar
Mediabureau: Vizeum

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in