Kruidvat goes urban: 'Kruidvat in de Stad'

Kruidvat speelt met speciale stadswinkelformule in op de grotere behoefte aan beautyproducten en modeaccessoires.

Een nieuw winkelconcept? Zo noemt Kruidvat de stadswinkels die het gefaseerd gaat aanpassen wel. Met een aanpassing in het assortiment zowel als in de inrichting van de winkel, doet het retailmerk van A.S. Watson een proef in de winkel aan de Nieuwendijk 160 in Amsterdam.  Begin volgend jaar worden nog drie stadswinkels geopend. Wanneer de proef wordt geëvalueerd heeft Kruidvat niet bekend gemaakt.

Exclusief
Kort samengevat is het idee achter de stadswinkel: &;groot assortiment beauty-producten, verrassende acties en tussendoortjes voor onderweg&;. Kruidvat: &;Met meer dan 10.000 producten vinden klanten in de Kruidvat stadswinkel in Amsterdam het vertrouwde assortiment dat zij van Kruidvat gewend zijn met extra veel aandacht voor beauty. Aan het assortiment zijn meer exclusieve make-up merken toegevoegd, waaronder Bronx, ProArtist en I Heart make-up. Daarnaast is er in de winkel veel aandacht voor gezondheidsproducten.&;

Eigentijds
Klanten kunnen volgens Kruidvat bij het nieuwe winkelconcept rekenen op het bekende voordeel in een eigentijds jasje. &;Door het gebruik van grote LED-schermen en vernieuwde presentaties worden zij geïnspireerd met de nieuwste trends op het gebied van beauty. Om klanten snel van dienst te kunnen zijn, hebben de kassa’s een trapsgewijze opstelling die zorgt voor een optimale doorstroom.&;

Uitrol
Begin volgend jaar worden er nog drie Kruidvat stadswinkels geopend in Arnhem, Tilburg en Nijmegen. Deze winkels zijn te vinden in drukke winkelstraten en zijn herkenbaar aan het “Kruidvat in de stad”-logo op de gevel.

Fotocredits: Diederik van der Laan / Photo Republic

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie