Achtung! en Superhero Cheesecake tekenen voor de realisatie van de campagne.
Met de komst van de app kunnen reizigers kennismaken met Amsterdam en hoeven zij zichzelf niet te vervelen op de luchthaven tijdens de overstaptijd. Bij het koppelen van passagiers aan locals wordt rekening gehouden met interesses en taalvoorkeur.
Nadat de reiziger op Schiphol arriveert, geeft de app instructies en ontvangt de reiziger een gratis NS-retour naar Amsterdam Centraal.
Gratis KLM-tickets
Op het station wordt de reiziger opgewacht door een local, die de reiziger rond kan leiden door de hoofdstad. De app zorgt ervoor dat de reiziger weer op tijd terugkeert naar Schiphol. Elke Amsterdammer die meedoet maakt kans op gratis KLM-tickets naar het land van de reiziger.
Reizigers en locals kunnn zich vanaf vandaag inschrijven op de site. Zij ontvangen een mail, zodra de app live gaat.
Credits
Client: KLM
Agency: ACHTUNG!
Development: Superhero Cheesecake
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!