Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM en Heineken vliegen jarigen uit Beijing, Londen, Rio en San Francisco in voor Koningsdag

Het is de derde Orange Experience van de Nederlandse merken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

KLM en Heineken hebben jarigen uit Beijing, London, Rio de Janeiro en San Francisco ingevlogen om Koningsdag te vieren.

related partner content for mobile comes here

Het is de derde keer op rij dat ze met deze Orange Experience een internationaal gezelschap speciaal naar Nederland haalden om de Oranje feestdag mee te maken.

Voordat ze naar Amsterdam gingen, werden eerst ‘staatsieportreten’ op Paleis Soestdijk gemaakt, die later meer dan levensgroot aan een Amsterdamse gracht te zien waren. De ‘Orange Experience Boot’ bracht ze daarna naar de nieuwe A’DAM Toren (waar Heineken brandpartner van is), waar ze samen met Nederlandse jarigen - de live performance van DJ Martin Garrix meemaken.

Samenwerking is meer dan logisch

Volgens Frank Houben, wereldwijd verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie van KLM, dat de brand partnership tussen beide merken en A’DAM Toren niet meer dan logisch. Tegen Adformatie zegt hij: ‘Ik begrijp niet waarom andere merken niet veel vaker dit soort koppelingen leggen. Ik ken eigenlijk geen andere voorbeelden van dit soort partnerships. Daar verbaas ik me elke keer weer enorm over.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in