Overslaan en naar de inhoud gaan

KitKat en YouTube vieren samenwerking met exclusieve verpakking

De limited edition maakt onderdeel uit van de internationale campagne: ‘Celebrate the Breakers Break’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

komt met 72 verschillende soorten ‘breaks’ op meer dan 400 exclusieve uitgaves van zowel de bekende rechthoekige repen, als de Chunky-repen. Naast ‘YouTube break’, komen er repen met ‘me time break’ en ‘sporty break’.

related partner content for mobile comes here

De campagne is bedacht door .

Daarnaast moedigt Google met de campagne zijn gebruikers aan om te zoeken op &;KitKat YouTube my break&;, door gebruik te maken van de stemherkenning-optie op hun Android-smartphone.

David Black, Managing Director Branding bij Google UK: &;Het is goed om te zien dat KitKat-consumenten groot fan zijn van YouTube. Nu de helft van onze views via mobile komt, is &;YouTube my break&; een leuke manier om mensen meer interactie te laten hebben met het kanaal en om de leukste video&;s te laten zien.&;

Volgens Dame Fiona Kendrick, Chief Executive and Chairman van Nestlé UK & Ireland, is het spannend om met het partnerschap een nieuwe fase in te gaan, door aan de slag te gaan met het meest iconische merk en slogan van Nestlé: &;Have a break, have a Kitkat. KitKat viert dit jaar zijn 80e verjaardag, terwijl YouTube zijn tiende bestaansjaar viert.&;

Vooralsnog zijn de exclusieve repen enkel verkrijgbaar in het Verenigd Koninkrijk.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bron: Campaignlive.co.uk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in