
'Het mooiste geschenk is familie!' Dat is de boodschap die verzorgingsmerk Nivea wil overbrengen middels een campagne die vanaf 20 december online en op televisie te zien zal zijn.
Niveau vertelt wat het heeft bewogen om de commercial te maken: 'Kerst is bij uitstek de tijd van het jaar waarbij je met je dierbaren samenkomt. Om dit kracht bij te zetten, lanceren wij de campagne “Het mooiste geschenk is familie”. Het speerpunt van de campagne is een vertederende video waarin je eerste kerstdag meemaakt vanuit de ogen van een 5-jarig jongetje. Nivea wil dit mooie kerstgevoel graag met iedereen delen.'
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPNivea kwam erachter wat haar Facebook-fans het belangrijkst vinden tijdens de kerstdagen middels een poll. 'Het samenzijn met vrienden en familie wordt gezien als een duidelijke nummer 1. Daarna volgen het genieten van lekker eten, het geven van cadeautjes, op vakantie gaan en een witte kerst volgen daarna.'
NIVEA Kerst 2014
Credits lokaal:
FCB Amsterdam – Concept en uitwerking edit TVC
Kaiser Sound Studio – Geluidsopname en edit
MEC – Media planning
Porter Novelli - PR
Credits Duitsland:
Labamba Agency (voorheen Felix & Lamberti) – Creatieve idee en implementatie
Ersteliebe – bemiddelaar voor muziek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee