Overslaan en naar de inhoud gaan

Kerstboodschap Nivea: 'Het mooiste geschenk is familie'

Nivea wil vertederen met een eerste kerstdag vanuit de ogen van een 5-jarig jongetje.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niveau vertelt wat het heeft bewogen om de commercial te maken: &;Kerst is bij uitstek de tijd van het jaar waarbij je met je dierbaren samenkomt. Om dit kracht bij te zetten, lanceren wij de campagne “Het mooiste geschenk is familie”. Het speerpunt van de campagne is een vertederende video waarin je eerste kerstdag meemaakt vanuit de ogen van een 5-jarig jongetje. Nivea wil dit mooie kerstgevoel graag met iedereen delen.&;

Nivea kwam erachter wat haar Facebook-fans het belangrijkst vinden tijdens de kerstdagen middels een poll. &;Het samenzijn met vrienden en familie wordt gezien als een duidelijke nummer 1. Daarna volgen het genieten van lekker eten, het geven van cadeautjes, op vakantie gaan en een witte kerst volgen daarna.&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits lokaal:
FCB Amsterdam – Concept en uitwerking edit TVC
Kaiser Sound Studio – Geluidsopname en edit
MEC – Media planning
Porter Novelli - PR

Credits Duitsland:
Labamba Agency (voorheen Felix & Lamberti) – Creatieve idee en implementatie
Ersteliebe – bemiddelaar voor muziek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in