Overslaan en naar de inhoud gaan

Karwei gooit roer om met commercials

De bouwmarkt bedacht het concept in huis en werkte niet samen met een reclamebureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Karwei stopt met de seizoenscampagnespots. In de nieuwe commercial richt de retailer op 'de zoektocht naar jouw eigen interieur'. De commercial biedt 3D-elementen.

Voor de nieuwe commercial is geen gebruikgemaakt van een reclamebureau. Het basisconcept is binnen Karwei bedacht. Gekozen regisseurs konden in een pitch hun visie op dit idee geven. Menno Fokma heeft deze pitch gewonnen. Marlies Huisman heeft het volledige project aangestuurd.

related partner content for mobile comes here

Thomas van Hunsel, Brandmanager bij Karwei: 'De commercial is een speelse ontdekkingstocht door een wereld vol interieurmogelijkheden. Van kwaliteitsvloeren en designverlichting tot en met raam- en wanddecoratie. Uiteindelijk maakt iedereen deze interieurzoektocht mee voor zijn of haar huis. Karwei kan daarbij helpen.'


Credits
Klant: Karwei
Namens klant: Laurens Miedema, Thomas van Hunsel
Account: Marlies Huisman
Concept: Thomas van Hunsel, Menno Fokma
Creative advise: Nicolas Dluglosh (@Isobar)
Production: Influx
Executive & Creative producer: Marlies Huisman
Producer: Petra Keijser
Regie: Menno Fokma
DOP: Niels Boon
Art Director: Esther Meijer
Edit: Kim Hinrichs
Post production: The Outpost & Compound
Music clearance: The Missing Sync
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in