Karwei gooit roer om met commercials

De bouwmarkt bedacht het concept in huis en werkte niet samen met een reclamebureau.

Karwei stopt met de seizoenscampagnespots. In de nieuwe commercial richt de retailer op 'de zoektocht naar jouw eigen interieur'. De commercial biedt 3D-elementen.

Voor de nieuwe commercial is geen gebruikgemaakt van een reclamebureau. Het basisconcept is binnen Karwei bedacht. Gekozen regisseurs konden in een pitch hun visie op dit idee geven. Menno Fokma heeft deze pitch gewonnen. Marlies Huisman heeft het volledige project aangestuurd.

Thomas van Hunsel, Brandmanager bij Karwei: 'De commercial is een speelse ontdekkingstocht door een wereld vol interieurmogelijkheden. Van kwaliteitsvloeren en designverlichting tot en met raam- en wanddecoratie. Uiteindelijk maakt iedereen deze interieurzoektocht mee voor zijn of haar huis. Karwei kan daarbij helpen.'


Credits
Klant: Karwei
Namens klant: Laurens Miedema, Thomas van Hunsel
Account: Marlies Huisman
Concept: Thomas van Hunsel, Menno Fokma
Creative advise: Nicolas Dluglosh (@Isobar)
Production: Influx
Executive & Creative producer: Marlies Huisman
Producer: Petra Keijser
Regie: Menno Fokma
DOP: Niels Boon
Art Director: Esther Meijer
Edit: Kim Hinrichs
Post production: The Outpost & Compound
Music clearance: The Missing Sync
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie