Jeroen de Bakker: 'De belofte van social is niet ingelost'
Wayne Parker Kent The Agency interviewde voor The Brief podcast van deze week Jeroen de Bakker, CMO - Brand & Online van Talpa Radio. Het…
Tijdens het gesprek vertelt De Bakker over de volgens hem niet ingeloste belofte van social. 'We dachten allemaal heel veel te kunnen bereiken met earned. Maar dit wordt steeds meer paid. Daardoor wordt het ecosysteem vervuild. De balans tussen ‘brengen’ en ‘halen’ moet wel zo blijven dat alles authentiek blijft.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Andere onderwerpen die in deze aflevering van The Brief naar voren komen zijn onder andere voice computing, growth hacking en het vaak onderschatte belang van cultuur tijdens digitale transformaties binnen organisaties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagDe aflevering is ook te vinden in de iTunes-store met alle overige podcast apps.
De shownotes zijn hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid