Overslaan en naar de inhoud gaan

Je eigen foto op je BIC aansteker moet voor ultiem festivalgevoel zorgen

Winnaars ontvangen hun eigen gepersonaliseerde festival-aansteker pakket.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanstekermerk BIC en Amsterdams dancefestival Valtifest (zie videoteaser hieronder), zeggen met de start van de zomer een zoektocht te zijn gestart naar het ultieme ideale festivalgevoel.  Daartoe kunnen festivalliefhebbers hun beste festivalfoto op de speciaal ontwikkelde website  insturen. BIC: &;Hiermee willen we het klassieke aansteker-in-de-lucht moment op festivals vereeuwigen.&;

 BIC houdt deze zoektocht gedurende 8 weken met een groep festival partners, waaronder Valtifest, Totally Summer, Kingsday en Bungalup. Meike Hulsenboom, product manager bij BIC: &;Bij BIC houden we van de zomer en festivals. De aansteker is daar al decennia onderdeel van, door hem op de mooiste momenten in de lucht te houden. Dit moment willen we nu vangen voor mensen, door hem te vereeuwigen, en zo samen dé ultieme festivalaansteker te ontwerpen.&;

Hoe werkt het?
Iedereen kan op www.bicfest.nl zijn kiekje meegeven, of stemmen op andere foto’s, die het ideale festivalgevoel visualiseren. Een gerenommeerde jury kiest elke 2 weken de winnaars, uit de inzendingen die 20 stemmen of meer hebben behaald. Bij de Valtifest trip hoort onder meer 2 tickets, een hotelovernachting, reiskosten en €150,- zakgeld om tijdens het festival optimaal te genieten. Andere winnaars ontvangen hun eigen gepersonaliseerde festival-aansteker pakket.

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in