Jan-Willem Brüggenwirth keert terug in de reclamewereld

Hij gaat naar ‘de creatieve directie’.

Brüggenwirth treedt per vandaag aan als partner bij direct marketing bureau ‘de creatieve directie’ (dcd). Brüggenwirth vormt samen met dcd-oprichters Manon Schermer en Mike de Haas de dagelijkse leiding en neemt de verantwoording voor commercie en business development.

Hij gaat zich onder meer richten op de uitbouw van de nieuwe units voor online marketing en business intelligence. Hiervoor was Brüggenwirth Director ILP World Wide bij Brand Loyalty, de innovator op het gebied van loyaliteitsprogramma’s. Eerder was hij tien jaar algemeen directeur van 538Groep (Radio 538, Slam!FM en toen nog Radio 10 Gold).

Als partner bij ‘de creatieve directie’ keert hij terug naar de reclamewereld. Hij bekleedde managementfuncties bij bureaus als Publicis, Ogilvy & Mather en Saatchi & Saatchi.

Jan-Willem Brüggenwirth zegt &;believer van feitenmarketing&; te zijn. &;Daar kan ik bij dcd lekker mee uit de voeten. Resultaat is het enige wat telt.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie