Overslaan en naar de inhoud gaan

IPG Mediabrands Nederland begint nieuw bureau: Super Digital

Super Digital is een full service digitaal bureau dat adverteerders moet helpen op het gebied van innovatie en digitale transformatie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Super Digital wordt een nieuw label naast onder meer UM, Initiative, Yune en Traffic4U. IPG Mediabrands Nederland wil hiermee ‘de leidende positie in de online adverteerdersmarkt verder versterken’, zegt CEO Diederik Breijer.

‘De markt wordt overspoeld met nieuwe marketingtechnologieën, producten en aanbieders en dit wordt de komende jaren niet minder. Adverteerders hebben in dit proces meer dan ooit behoefte aan een sparringpartner die vanuit een holistische visie de situatie helder in kaart brengt en op strategisch niveau adviseert over de beste digitale strategie.’

related partner content for mobile comes here

Digitale transformatie versnellen


Super Digital moet adverteerders gaan helpen om hun digitale transformatie te versnellen. 

Breijer: ‘Onze klanten zitten midden in een complexe digitale transformatie. We kwamen tot de conclusie dat ook wij nog slimmer moeten worden in hoe we ons intern en rondom onze klanten organiseren. Digitale experts moeten op alle niveaus bij adverteerders aan tafel zitten, om zo een leidende rol in die transformatie op zich te kunnen nemen. We merken heel duidelijk dat onze klanten daar ook echt behoefte aan hebben en met het toevoegen van Super Digital aan ons portfolio kunnen we die rol gaan vervullen.’


Breijer: ‘Onze klanten zitten midden in een complexe digitale transformatie. We kwamen tot de conclusie dat ook wij nog slimmer moeten worden in hoe we ons intern en rondom onze klanten organiseren. Digitale experts moeten op alle niveaus bij adverteerders aan tafel zitten, om zo een leidende rol in die transformatie op zich te kunnen nemen. We merken heel duidelijk dat onze klanten daar ook echt behoefte aan hebben en met het toevoegen van Super Digital aan ons portfolio kunnen we die rol gaan vervullen.’

Breijer: ‘Onze klanten zitten midden in een complexe digitale transformatie. We kwamen tot de conclusie dat ook wij nog slimmer moeten worden in hoe we ons intern en rondom onze klanten organiseren. Digitale experts moeten op alle niveaus bij adverteerders aan tafel zitten, om zo een leidende rol in die transformatie op zich te kunnen nemen. We merken heel duidelijk dat onze klanten daar ook echt behoefte aan hebben en met het toevoegen van Super Digital aan ons portfolio kunnen we die rol gaan vervullen.’

Invulling team


Super Digital begint met een team van 35 specialisten op het gebied van data & technology, online video, display, mobiel, social advertising, traffic & tagging en search vanuit het nieuwe pand van IPG Mediabrands in Amsterdam. 

Super Digital begint met een team van 35 specialisten op het gebied van data & technology, online video, display, mobiel, social advertising, traffic & tagging en search vanuit het nieuwe pand van IPG Mediabrands in Amsterdam. 

Richard Smoorenburg gaat Super Digital leiden. Hij is al CEO van Traffic4u en bGenius en blijft dat. Smoorenburg wordt daarnaast chief digital officer van IPG Mediabrands Nederland.

Het managementteam van Super Digital bestaat verder uit Orban Büller (client service director), Léon Liest (product director) en Bouwke Datema (operations director).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in