Overslaan en naar de inhoud gaan

Iceleads heet voortaan Hatch

Het Amsterdamse marketing technology bedrijf ontving onlangs nog 3 miljoen euro aan groeikapitaal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iceleads zorgt ervoor dat consumenten op fabrikantensites direct een aankoop kunnen doen bij een voor hen bekende webwinkel. Door het productenaanbod van 2800 retailers in tachtig landen te indexeren, kan het voor nagenoeg ieder product een &;koop-knop&; (Where to Buy button) genereren, die fabrikanten op de eigen productpagina&;s kunnen plaatsen.

related partner content for mobile comes here

Begin dit jaar ontving het Amsterdamse marketing technology bedrijf nog . Iceleads (of Hatch) werkt onder andere voor Nvidia, Intel, Fujitsu, Lenovo, Ricoh, Philips, Bose, Dorel en BenQ. 

Hatch staat op 1 december op =9897">Marketing Technology 2015. Aan de hand van een recente business case met Bose zal marketing directeur Robert van Rooyen (foto) een aantal nieuwe inzichten omtrent partner marketing, e-commerce en online retail channel management presenteren.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in