Hyundai sponsort het Van Gogh Museum

De bedoeling is dat door het sponsorship de positionering van de nieuwe hybride en volledig elektrische Hyundai IONIQ bij een breed publiek wordt versterkt.

Het Van Gogh Museum en Hyundai zijn een driejarige samenwerking aangegaan. Met de sponsorbijdrage maakt de autofabrikant drie belangrijke vertalingen in het Koreaans mogelijk: bezoekersinformatie op de corporate museumwebsite, de museumplattegrond en de multimedia tour. Het museum: &;Omgekeerd versterkt het Van Gogh Museum Hyundai in de positionering bij een breed publiek van haar nieuwe hybride en volledig elektrische Hyundai IONIQ.&;

De directeur van het Van Gogh Museum, Axel Rüger, zegt dat het automerk en het museum een gemeenschappelijke passie voor de werken en het leven van Van Gogh delen. Rüger: &;Dat vormt een hele stevige basis. Daarbij hecht onze nieuwe partner net als wij groot belang aan duurzaamheid.’ Hyung Cheong Kim, president en ceovan Hyundai Motor Europa, zegt er het volgende over: &;Bij Hyundai Motor geloven we in een sterke band tussen de schoonheid van design en de kunst van technologie. Ons doel is om deze connectie via onze producten voor iedereen beschikbaar te maken. Onze samenwerking met het Van Gogh Museum -  een van de leidende kunstinstituten in de wereld – is een belangrijke stap om een breder publiek kennis te laten maken met de schoonheid van kunst en design.&;
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie