Overslaan en naar de inhoud gaan

Hypotheekverstrekker BLG Wonen doet aan herpositionering

In de nieuwe campagne draait het om persoonlijke aanpak.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de campagne van BLG Wonen - ontwikkeld door Energize - laat de hypotheekverstrekker haar persoonlijke aanpak zien.

related partner content for mobile comes here

BLG Wonen en Energize werken sinds juli 2015 samen aan de herpositionering van het merk. Dit resulteerde in een geïntegreerde campagne die, voor het eerst in het 60-jarige bestaan van het bedrijf, naast financieel adviseurs ook actief op de consument gericht is.

De campagne - waarin verschillende doelgroepen in uiteenlopende situaties worden geportretteerd - laat zien dat BLG Wonen er écht voor iedereen is. Via tv- en radiocommercials, online advertising, sociale media, print, website en een nieuwe huisstijl, laat BLG Wonen zien waar ze voor staat.

Vanuit de centrale gedachte in de nieuwe merkpositionering is - in samenwerking met designbureau Dog&Pony - ook gewerkt aan een nieuwe Corporate Identity voor BLG Wonen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Alle commercials en credits vindt u terug op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in