In tegenstelling tot al zijn soortgenoten, die inmiddels uitgestorven zijn, is Willem de Mammoet nog springlevend. Hij gaat graag met zijn tijd mee. Met de nieuwe campagne nodigt hoyhoy.nl alle Nederlanders uit om hetzelfde te doen als het gaat om verzekeren. Het moet hen in beweging brengen regelmatig van verzekering te veranderen.
'Onze vorige campagnes hebben gedaan wat ze moesten doen: hoyhoy.nl op een vernieuwende manier in de markt zetten', zegt marketing director Christiaan Puper. 'Voortbouwend op de brand awareness die we hiermee hebben gerealiseerd, gaan we verder met een nieuwe centrale gedachte: ga met je tijd mee, verander.'
'Bye bye tegen het oude en hoyhoy tegen het nieuwe' is de kernboodschap van de nieuwe commercial.
De tv-commercial is niet gemaakt in samenwerking met het bureau van de luiaard, DDB & Tribal, maar met creatief bureau VCCP. Het animatiewerk is uitgevoerd door The Moving Picture Company (MPC
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!