Overslaan en naar de inhoud gaan

Herbert van Hoogdalem versterkt SUE Amsterdam

De voormalig creatief directeur van diverse bureaus gaat bij SUE de teams coachen en ondersteunen op conceptcreativiteit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

was in het verleden onder andere creatief directeur en managing partner bij Euro-RSCG, Lowe en Ogilvy en won talloze nationale en internationale awards. 
Het afgelopen jaar werkte hij als zelfstandig consultant en coach. 

related partner content for mobile comes here

Astrid Groenewegen en Tom De Bruyne, co-founders bij SUE, noemen de komst van Herbert een belangrijke stap voorwaarts voor het bureau. 
&;SUE heeft in drie jaar tijd een reputatie opgebouwd als een een innovatief bureau. De creatieve vloer bestaat uit hybride teams van digitale conversiespecialisten, gedragsontwerpers en conceptcreatieven. Herbert was voor ons de perfecte match om het bureau te komen versterken. Naast zijn grote klassieke creatieve vakmanschap is hij iemand met sterke coachingsvaardigheden. Hij deelt onze affiniteit met innovatieve manieren van gedragsbeïnvloeding en bovenal is hij een bijzonder mens om mee samen te werken.&

Naast zijn rol bij SUE blijft Herbert van Hoogdalem nauw betrokken bij, een start-up die lingerie voor borstkanker-patiënten op de markt gaat brengen en die intussen 75,000 euro aan crowd-funding heeft opgehaald. 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in