Overslaan en naar de inhoud gaan

Henry Meijdam stopt als voorzitter van DDMA

Maarten Stramrood en Lucy van der Helm nemen samen waar als interim-voorzitter.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na zes jaar is Meijdam aan het einde van zijn tweede termijn gekomen als voorzitter van de DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing. Tijdens de Algemene Ledenvergadering gisteren droeg hij het stokje over aan Maarten Stramrood ( vp Digital bij Ziggo) en Lucy van der Helm (directeur Sire), die gezamenlijk als interim-voorzitter optreden. Beiden zijn al actief in het bestuur van DDMA.

related partner content for mobile comes here

Meijdam kijkt positief terug op zijn twee termijnen als voorzitter: &;Ik ben er trots op dat DDMA in de datagedreven samenleving inmiddels een centrale rol vervult, als serieuze gesprekspartner in Den Haag en Brussel en in de bestuurskamers van Nederlandse bedrijven. Nu mijn tweede termijn als voorzitter erop zit, geef ik vol vertrouwen het stokje door aan mijn opvolgers.&;

Diana Janssen, directeur van DDMA: &;Henry’s ervaring met het leiden van complexe organisaties is van grote waarde geweest voor DDMA. Hij weet wensen en noden van verschillende kanten met elkaar te verbinden. Dit is cruciaal voor een brede vereniging waarin organisaties die innoveren in data en marketing - adverteerders, non-profitorganisaties en bureaus - bij elkaar komen.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in