Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken: 'Mannen die met mate drinken zijn sexier en intelligenter'

Nieuwe Heineken-campagne moet gematigd drinken voor mannen ‘cool maken’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken weet dat, omdat het merk 530 vrouwen heeft laten ondervragen voor een update van de &;Enjoy Heineken(r) Responsibly&;-campagne.

related partner content for mobile comes here

21 december gaat de bijbehorende Heineken tv-commercial live.

Heineken: ‘In de commercial zien we jonge ambitieuze vrouwen die op zoek gaan naar mannen die maat weten te houden tijdens een avond uit. Hiermee wil Heineken op zijn eigen manier de mannen aanmoedigen om met mate te drinken.’

Ruim tien jaar is &;Enjoy Heineken Responsibly&; het overkoepelende thema van Heineken om een grotere bewustwording te creëren voor verantwoord alcoholgebruik.

Die 530 vrouwen vinden mannen zelfverzekerder (82 procent) vinden wanneer zij met mate drinken, sexier (81 procent) en intelligenter (77 procent). 85 procent van hen geeft aan dat ze de voorkeur geven aan een man die met mate drinkt.

Heineken: ‘Volgens de vrouwen zijn de mannen dan namelijk meer ontspannen en losser, maar nog steeds verantwoordelijk en verstandig en hebben zij het gevoel dat de man weet hij wat hij wil.’

Actrice en presentatrice Tess Milne interviewde als onderdeel van de campagne mensen op straat.

De televisiecommercial is ontwikkeld door Publicis, TBWA nam de straatinterviews voor zijn rekening.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in