
Tijdens het Adobe Symposium 2016 komen Europese creatieven en marketeers bij elkaar om kennis te delen en te praten over de toekomst van het marketingvak.
Gunter Blanckaert deelt in zijn keynote enkele inzichten die ze met Philips Lighting hebben opgedaan tijdens de Adobe Bootcamp. Journalist Sander Beekman vroeg Blanckaert voor zijn presentatie naar de groei van de creatieve marketeer en hoe instituten als Philips erin slagen om agile marketing te bedrijven.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPInterview Gunter Blanckaert - Philips Lighting - Adobe Symposium Amsterdam 2016
Volg het Adobe Symposium via onze liveblog en op Twitter #AdobeSymp.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee