Overslaan en naar de inhoud gaan

Gamma herintroduceert 'Dat zeg ik'

De retailer en Joe Public beginnen een nieuwe merkcampagne met de oude pay-off.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel Nederlanders denken nog steeds dat &;Dat zeg ik&; de pay-off van Gamma is. Dit deed Gamma en reclamebureau Joe Public Take-Away Advertising ertoe besluiten een campagne te ontwikkelen die gebruikmaakt van de kracht van deze regel.

Met behulp van korte varianten op de zin &;Dat zeg ik&; wordt op thematische wijze een klusverhaal verteld waarbij een USP van de retailer belicht wordt. &;Dat zeg ik&; is vervolgens de vanzelfsprekende conclusie.

De campagne wordt in 2015 met minimaal 3 commercials neergezet. De eerste hiervan, ‘Afsluitdijk’ genaamd, is vanaf komende week te zien.


Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in