Overslaan en naar de inhoud gaan

Frank Volmer directeur uitgeverij Helden

De ex-directeur van TMG Landelijke Media is in september begonnen bij het uitgeefbedrijf van de familie Barend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volmer is twee à drie dagen in de week actief als directeur bij de uitgever van sportcontent, waaronder Helden magazine en het online Helden-platform. Hij licht toe: ‘Per september adviseer ik een aantal mediabedrijven. Ik kende Barbara Barend al wat langer en ik vind Helden een mooi product, waarvan ik denk dat het zich goed verder kan ontwikkelen.’

Volmers taak is om met het team – dat inmiddels uit achttien personen bestaat – een uitgeefstrategie neer te zetten. ‘We gaan kijken naar de frequentie van het magazine, dat nu vier keer per jaar uitkomt, en naar hoe we online het merk verder kunnen versterken. Helden heeft goodwill in de markt en veel vertrouwen van de sporters.’

Helden is eigendom van de familie Barend (Barbara en Frits). Helden magazine kwam met terugwerkende kracht per 1 januari 2014 in handen van de familie. De titel zat eerst bij Sanoma, dat een minderheidsbelang had. In het voorjaar van 2014 werd er een online platform omheen gebouwd.

Frank Volmer vertrok vorig jaar november bij Telegraaf Media Groep (TMG).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in