Overslaan en naar de inhoud gaan

Foodness helpt LG zoeken naar de beste smartphone-fotograaf van het jaar

De campagne maakt onderdeel uit van de lancering van de LG G5.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Uit onderzoek van LG kwam naar voren dat niet iedere smartphonegebruiker even goed de ‘ins and outs’ van zijn of haar telefoon kent.

‘Mooie momenten zijn er om vast te leggen en te delen met vrienden en familie, maar tegenwoordig ook met de rest van de wereld via social media’, stelt , commercieel directeur van LG Benelux. ‘Daarom is voor ons de camera één van de belangrijkste speerpunten van de smartphone.’

Tips & Tricks

, director brand partnerships BrandDeli vult aan dat ‘How-to filmpjes en informatieve content hoog worden gewaardeerd door de doelgroep&;. &;BrandDeli heeft dit verwerkt in een campagne waarbij influentials de consument tips & tricks geven hoe ze de beste foto’s kunnen nemen.&;

Consumenten maken kans op de SPOTY Award 2016 (Smartphone Photographer of the Year) door een foto te uploaden in één van de vier categorieën: sport, food, people en into the wild. Aan iedere categorie wordt een influencer gekoppeld, met als eerste voorbeeld , bekend van de foodblog .

Fans kunnen op  per categorie stemmen en maken daarmee zelf ook kans op prijzen.

De campagne is begin deze maand gestart en zal de komende drie maanden te zien zijn op televisie en online:

;Smartphone Photographer of the Year 2016&; | Campagne

Credits
Opdrachtgever: LG
Concept & Strategie: Kirby Beckman, BrandDeli
Accountmanager: Martin du Prie, BrandDeli
Productie: Bieke van Schijndel, BrandDeli
Projectmanager: Bob Leenhouwers, BrandDeli
Regisseur: Alex Revers, Towel Media
Uitvoerend Producent: Geert Doek, Towel Media
Production director: Johan de Weert, Towel Media
DOP: Odin Pepper / Danny Noordanus, Towel Media
Geluidsman: Martijn de Rond, Towel Media
Digitaal bureau: Flying Kiwi
Mediabureau: MediaXplain

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in