BrandDeli tekent voor de realisatie van de introductiecampagne.
Uit onderzoek van LG kwam naar voren dat niet iedere smartphonegebruiker even goed de ‘ins and outs’ van zijn of haar telefoon kent.
‘Mooie momenten zijn er om vast te leggen en te delen met vrienden en familie, maar tegenwoordig ook met de rest van de wereld via social media’, stelt Bas Dekker, commercieel directeur van LG Benelux. ‘Daarom is voor ons de camera één van de belangrijkste speerpunten van de smartphone.’
Tips & Tricks
Marco Gijsen, director brand partnerships BrandDeli vult aan dat ‘How-to filmpjes en informatieve content hoog worden gewaardeerd door de doelgroep'. 'BrandDeli heeft dit verwerkt in een campagne waarbij influentials de consument tips & tricks geven hoe ze de beste foto’s kunnen nemen.'
Consumenten maken kans op de SPOTY Award 2016 (Smartphone Photographer of the Year) door een foto te uploaden in één van de vier categorieën: sport, food, people en into the wild. Aan iedere categorie wordt een influencer gekoppeld, met als eerste voorbeeld Claartje Schröder, bekend van de foodblog Foodness.nl.
Fans kunnen op lifesgoodmoments.nl per categorie stemmen en maken daarmee zelf ook kans op prijzen.
De campagne is begin deze maand gestart en zal de komende drie maanden te zien zijn op televisie en online:
LG zoekt 'Smartphone Photographer of the Year 2016' | Campagne
Credits
Opdrachtgever: LG
Concept & Strategie: Kirby Beckman, BrandDeli
Accountmanager: Martin du Prie, BrandDeli
Productie: Bieke van Schijndel, BrandDeli
Projectmanager: Bob Leenhouwers, BrandDeli
Regisseur: Alex Revers, Towel Media
Uitvoerend Producent: Geert Doek, Towel Media
Production director: Johan de Weert, Towel Media
DOP: Odin Pepper / Danny Noordanus, Towel Media
Geluidsman: Martijn de Rond, Towel Media
Digitaal bureau: Flying Kiwi
Mediabureau: MediaXplain
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!