Aquafresh, een merk van GlaxoSmithKline, komt met een nieuwe tandpasta die extra fris aanvoelt.
Het gebruik van Aquafresh Intense Clean tandpasta moet het zelfvertrouwen vergroten, zo meent het merk.
‘En dat is fijn, want zo stap je ook met een zelfverzekerd gevoel af op die leuke man of vrouw. Als je überhaupt weet wat je moet zeggen natuurlijk.
In deze activatiecampagne wordt automatisch een 'intens lange openingszin voor je samengesteld. Want die eerste paar woorden kunnen het begin zijn van een schitterende relatie, en een frisse adem komt daarbij goed van pas.’
‘Onvergetelijke indruk’
Op de mobiele site impresswithaquafresh.nl kun je eigenschappen kiezen die passen bij degene waar je indruk op wilt maken. Op basis van deze gegevens wordt een persoonlijke openingszin gegeneerd die je kunt gebruiken om ‘een onvergetelijke indruk te maken’.
De ‘intens lange openingszin’ is te delen via sociale media, e-mail en WhatsApp. Deelnemers maken kans op een date naar Parijs.
Geïntegreerde campagne
Deze activatie is onderdeel van een campagne waarin Aquafresh Intense Clean tandpasta introduceert. Verder zijn er radiocommercials en zal een tv-commercial, online advertising, instore promotie en sampling de campagne extra ondersteunen.
Energize maakte eerder een sociale activatiecampagne voor Sensodyne, ook een merk van GlaxoSmithKline.
Credits
Opdrachtgever: GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
Verantwoordelijk bij klant: Martin van Delft, Marie-Therese Nihot-Scholte, Carola Meulbroek
Bureau: Energize
Creatie: Robin Pas (Art/CD), Joris Bellemakers (Copy), Barry Bol (Art)
Strategie: Simon van Oldenbeek
Design: Jan Maarten Oolbekkink
Account: Jack Gnodde, Simone Ottenbros
Realisatie: Egotribe
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!