Overslaan en naar de inhoud gaan

Eneco strikt Buurman en Buurman voor nieuwe commercials

A je to! De kinderhelden gaan aan de slag met Toon, de slimme thermostaat van Eneco.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eneco heeft in samenwerking met reclamebureau Dawn een campagne ontwikkeld voor Toon, de slimme thermostaat die is uitgedacht door het energiebedrijf. De gedachte achter de keuze voor Buurman en Buurman, is dat als zelfs de meest onhandige klunzen Toon kunnen bedienen, begrijpen en gebruiken, dan kunnen alle Nederlanders dat.

related partner content for mobile comes here

De campagne is door Dawn in eigen huis geproduceerd in samenwerking met Patmat, de Tsjechische makers van de bekende tv-serie. Het is voor het eerst dat Buurman en Buurman op deze manier worden ingezet.

Lees

een uitgebreid interview over de Buurman en Buurman-campagne met Erik van Engelen, directeur consumenten bij Eneco. (Premium content.)

een uitgebreid interview over de Buurman en Buurman-campagne met Erik van Engelen, directeur consumenten bij Eneco. (Premium content.)

 

Er is gebruik gemaakt van de originele Buurman en Buurman poppen, set en voiceovers van Kees Prins en Siem van Leeuwen.

Marcom manager Jolanda Ravenek: ‘Met deze campagne willen we een verdere boost geven aan de bekendheid en relevantie van Toon en daarmee het succes van Toon verder vergroten. Toon is op dit moment marktleider in Europa met ruim 300.000 verkochte slimme thermostaten.’

De campagne is vanaf deze week live op TV, online, social en in de bioscoop.

Credits
Concept : Dawn
Opdrachtgever : Jolanda Ravenek, Nicole van den Adel
Productiemaatschappij : Dawn i.s.m. Patmat
Regie : Marek Beneš en Mascha Halberstadt
Animatie : Jan Svracka
Hoofdrollen: Buurman en Buurman
Voice-Overs : Kees Prins en Siem van Leeuwen
Post Production : The Ambassadors
Geluid : Soundcircus, Feike de Wit

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in