Eneco strikt Buurman en Buurman voor nieuwe commercials
Eneco heeft in samenwerking met reclamebureau Dawn een campagne ontwikkeld voor Toon, de slimme thermostaat die is uitgedacht door het energiebedrijf. De gedachte achter de keuze voor Buurman en Buurman, is dat als zelfs de meest onhandige klunzen Toon kunnen bedienen, begrijpen en gebruiken, dan kunnen alle Nederlanders dat.
Buurman en Buurman TVC Eneco 45"
De campagne is door Dawn in eigen huis geproduceerd in samenwerking met Patmat, de Tsjechische makers van de bekende tv-serie. Het is voor het eerst dat Buurman en Buurman op deze manier worden ingezet.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuLees
hier een uitgebreid interview over de Buurman en Buurman-campagne met Erik van Engelen, directeur consumenten bij Eneco. (Premium content.)
een uitgebreid interview over de Buurman en Buurman-campagne met Erik van Engelen, directeur consumenten bij Eneco. (Premium content.)
Er is gebruik gemaakt van de originele Buurman en Buurman poppen, set en voiceovers van Kees Prins en Siem van Leeuwen.
Marcom manager Jolanda Ravenek: ‘Met deze campagne willen we een verdere boost geven aan de bekendheid en relevantie van Toon en daarmee het succes van Toon verder vergroten. Toon is op dit moment marktleider in Europa met ruim 300.000 verkochte slimme thermostaten.’
De campagne is vanaf deze week live op TV, online, social en in de bioscoop.
Credits
Concept : Dawn
Opdrachtgever : Jolanda Ravenek, Nicole van den Adel
Productiemaatschappij : Dawn i.s.m. Patmat
Regie : Marek Beneš en Mascha Halberstadt
Animatie : Jan Svracka
Hoofdrollen: Buurman en Buurman
Voice-Overs : Kees Prins en Siem van Leeuwen
Post Production : The Ambassadors
Geluid : Soundcircus, Feike de Wit
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid