Overslaan en naar de inhoud gaan

Efteling begint YouTube-challenge om geld op te halen voor Villa Pardoes

Voor de nieuwe inzamelingsactie gaan kinderen niet langs de deuren met postzegels of ansichtkaarten, maar halen ze geld op met leuke…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Villa Pardoes (initiatief van Stichting Natuurpark De Efteling) start een nieuwe campagne om donaties te werven. In een eigen YouTube-Challenge vragen de initiatiefnemers kinderen een leuke video te maken. Vervolgens moeten de kinderen zoveel mogelijk mensen vragen om geld te doneren via de knop naast hun filmpje.

related partner content for mobile comes here

De prijs: een gratis dagje Efteling


Het is doel zoveel mogelijk donaties werven voor Villa Pardoes. De drie filmmakers die het meest geld hebben opgehaald, krijgen een gratis dagje Efteling. Er zijn daarnaast drie prijzen voor de meest originele filmpjes en één voor de leukste video van een schooklas.

Het is doel zoveel mogelijk donaties werven voor Villa Pardoes. De drie filmmakers die het meest geld hebben opgehaald, krijgen een gratis dagje Efteling. Er zijn daarnaast drie prijzen voor de meest originele filmpjes en één voor de leukste video van een schooklas.

'Donaties ophalen wordt steeds lastiger'


De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau C2B. Robert van Meer van C2B: ‘Donaties ophalen lijkt steeds lastiger voor een flink aantal stichtingen. Met deze campagne slaat Villa Pardoes een nieuwe richting in: donaties werven met vlogs. Kinderen willen dolgraag bekend worden als YouTuber. Zo ontstond het idee om kinderen te motiveren aan de slag te gaan met online video. We vragen ze vervolgens om hun omgeving motiveren om te doneren.’

De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau C2B. Robert van Meer van C2B: ‘Donaties ophalen lijkt steeds lastiger voor een flink aantal stichtingen. Met deze campagne slaat Villa Pardoes een nieuwe richting in: donaties werven met vlogs. Kinderen willen dolgraag bekend worden als YouTuber. Zo ontstond het idee om kinderen te motiveren aan de slag te gaan met online video. We vragen ze vervolgens om hun omgeving motiveren om te doneren.’

Mini-videokanaal


Op de website www.challenge.villapardoes.nl krijgen de kinderen een mini-videokanaal. Ze mogen hun filmpjes delen via het platform of via YouTube. Zo kunnen kinderen voor een groot publiek laten zien wat ze in huis hebben en een goed doel steunen.

www.challenge.villapardoes.nl krijgen de kinderen een mini-videokanaal. Ze mogen hun filmpjes delen via het platform of via YouTube. Zo kunnen kinderen voor een groot publiek laten zien wat ze in huis hebben en een goed doel steunen.

krijgen de kinderen een mini-videokanaal. Ze mogen hun filmpjes delen via het platform of via YouTube. Zo kunnen kinderen voor een groot publiek laten zien wat ze in huis hebben en een goed doel steunen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Op 17 juni worden de winnaars en het uiteindelijk opgehaalde bedrag bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in