Overslaan en naar de inhoud gaan

easyEnergy kiest Ganda als strategisch digital partner

Campagne maakt hoofdzakelijk gebruik van online middelen om de doelgroep te bereiken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Energiemaatschappij easyEnergy is het nieuwste lid van de ‘easy family of brands’, bekend van onder andere easyJet.  De energiemaatschappij belooft stroom en gas te gaan leveren tegen handelsprijzen. Consumenten betalen alleen wat er daadwerkelijk wordt verbruikt en rekenen af voor het dan geldende handelstarief, zonder enige opslag. 

related partner content for mobile comes here

Getrapte campagne

Voor de introductie ontwikkelde Ganda een getrapte campagne. In de eerste fase is het doel om de consument bewust te maken van, zegt Dennis Gandasoebrata van Ganda: 'De onvoordelige situatie in de huidige energiemarkt'. Daarna worden de onderscheidende kenmerken van easyEnergy onder de aandacht gebracht, met als tagline ‘Zoals ’t hoort’. 

Focus op online
In lijn met de dienstverlening van easyEnergy, maakt de campagne hoofdzakelijk gebruik van online middelen (bannercampagne, met ondersteuning van pr, zoekmachine advertising en social advertising) om een zo hoog mogelijk bereik te genereren.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in