Overslaan en naar de inhoud gaan

Dove laat vrouwen met indringend experiment zien dat schoonheid een keuze is

Nieuwe video is een onderdeel van #ChooseBeautiful-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een experiment en nieuwe video van Dove herinnert vrouwen eraan dat schoonheid een keuze is die ze zelf maken. 

related partner content for mobile comes here

Het merk dat deze boodschap al langer centraal stelt in zijn communicatie - en desondanks schoonheidsbevorderende middeltjes blijft verkopen - liet voor het onderzoekje vrouwen in San Francisco, Shanghai, Delhi, Londen en Sao Paulo kiezen welke ingang ze in een winkel namen: die voor mooie vrouwen, of de ingang voor gemiddelde vrouwen.  Wat er in de clip gebeurt, laat volgens Dove zien hoe de meerderheid van de vrouwen denkt over haar uiterlijk - de meesten kozen de &;gemiddelde&; ingang.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De video is een onderdeel van Dove&;s -campagne die vrouwen aanmoedigt om voor hun schoonheid te kiezen. Het is een vervolg op de -campagne op Twitter die eveneens ging over vrouwelijk zelfvertrouwen en negatieve tweets.

De succesvolste campagnevideo uit de Dove-serie is Sketches, de meest gedeelde commercial ooit die viral ging in 2013.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in