Dit zijn de eerste (verkoop)cijfers van Chantal Janzens &C

&C maakt cijfers bekend van het eind maart begonnen platform.

Eind maart introduceerde Chantal Janzen mediamerk &C, met een maandelijks magazine, online contentplatform, app met e-commerce shop, eigen tv-programma’s en live events.

Dit zijn de cijfers die men nu deelt:
•    95.000 verkochte exemplaren van het eerste magazine.
•    4.075 abonnees.
•    146.000 unieke bezoekers (gemiddeld per maand) op andc.tv en 660.000 pageviews.
•    Meer dan 94.000 social fans op Instagram, Facebook, YouTube en Twitter.
•    13.000 nieuwsbriefleden.
•    Meer dan 45.000 downloads van de app (iOS & Android). 
•    Het gemiddelde aankoopbedrag via de &C shop ligt zo’n 30 procent hoger dan andere conversie-gedreven mediamerken.

De makers beloven verder binnenkort de eerste cases van brand partnerships met adverteerders te delen.

Business director Sanne Visser laat vandaag weten te vertrekken nu het merk &C staat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie