Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de nieuwe commercial van Albert Heijn: 'Ontdek'

TBWA\Neboko tekent voor AH-commercial met 'echte mensen'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voice-over is nog steeds van Harry Piekema, maar voor het overige lijkt de nieuwe commercial van Albert Heijn (bureau: TBWA\Neboko) toch een stijlbreuk ten opzichte van eerder werk.

related partner content for mobile comes here

In plaats van geschreven, geacteerde verhalen, voert de super nu &;echte mensen&; op, die antwoord geven op de vraag: &;Wat maakte een geweldige indruk op je toen je het voor het eerst at?&;

Adverteerder noch bureau brachten bericht naar buiten over deze campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in