Een onschuldig appje of mailtje lijkt misschien ongevaarlijk, maar kan leiden tot dramatische gevolgen. De meeste verkeersongelukken worden dan ook veroorzaakt door afleiding in het verkeer.
Interpolis heeft een film uitgebracht die autobestuurders niet snel zullen vergeten. De film begint lichtvoetig, zoals dat in werkelijkheid vaak ook gebeurt, aldus Ruben Cusell, head of concepts van WeFilm, dat tekende voor de productie. Maaar dat slaat volledig om.
De film is onderdeel van het manifest dat Interpolis gisteren met partners afsloot om te zorgen voor 25% minder verkeersslachtoffers in Tilburg in 2020.
De video is online en in bioscopen te zien. Daarnaast wordt de boodschap voor veiliger verkeer ondersteund met onder andere een radiocommercial.
Initiatiefnemer van het manifest is Interpolis. Jurgen Surstedt, senior manager Merkmanagement: ‘Omdat wij inzien dat we met een verzekering een ongeval niet kunnen voorkomen. Wél met bewustwording, want uiteindelijk is het gedrag van mensen de sleutel tot succes.'
Credits
Concept: WeFilm
Creatie: Martijn de Jong, Ruben Cusell, Roel Welling
Regie: Joerie Holsheimer
Producer: Annemieke Boschma
Interpolis: Jurgen Surstedt, René Voets , Barbara Quist, Yvette Melis, Esther Leloux (&Leloux)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!