Overslaan en naar de inhoud gaan

De Reclamefabriek maakt zich los van Roorda

Het bureau groeide onder de vleugels van Roorda Reclamebureau uit tot een middelgroot bureau met eigen klanten en vindt het tijd om uit te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De leiding van De Reclamefabriek blijft in handen van managing partner operations , die het bureau vanaf mede leidde, en , van het bureau, dat in september 2011 .

related partner content for mobile comes here

‘We hebben een specifieke eigen identiteit, propositie en manier van werken. We combineren de denkkracht van een reclamebureau met het pragmatisme en de snelheid van de studio om de hoek. Zo hebben we een heel eigen klantenportfolio opgebouwd en het voelt als een logische stap om nu echt zelfstandig verder te gaan,’ zegt Marieke de Koning.

Op de vraag of ze last hebben van Roorda, zegt De Koning: ‘Helemaal niet! We hebben deze beslissing in goed en gezamenlijk overleg genomen. We hebben ieder onze eigen propositie en dit geeft ons de mogelijkheid om ook met andere bureaus samen te werken.’

Eind november verhuizen de 23 medewerkers van De Reclamefabriek naar een nieuwe, grotere locatie in de Helicopterstraat in Amsterdam.

Het bureau werkt voor Aldi, Bakker Bart, Simpel, Albron, Johma Salades, Katja Fassin, Canal Company, De Banketgroep, Olympia Uitzendbureau, Mediq Medeco en Ittala.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in